BrandingKantoorErgonJobs

Merkidentiteit

De branding van Ergon Jobs gaat maar door en door! En dat is niet voor niets. Want een integrale implementatie van iedere huisstijl, baserend op een duidelijke en heldere merklijn werkt gewoon. Je kan het dan ook beter in één keer goed doen dan een paar keer half. Daar denken ze bij Ergon Jobs gelukkig precies hetzelfde over. Daarom is de vergaderruimte voorzien van een zes meter lange merkgedragen verfraaiing op de glazen wand.

Er zijn zowel praktische als communicatieve redenen voor een dergelijke ludieke branding van hun kantoorpand in Nijmegen. Als eerste houdt het de aandacht op de juiste plek, bij elke vergadering. Daarnaast zijn enkele betekenisvolle bouwprojecten, waaraan Ergon Jobs werkzaam is, op illustratieve wijze teruggebracht in de wand-signing. Dit resulteert in een goede, ludieke en informele start van iedere meeting. En daar gaat het uiteindelijk om, connectie maken. Een gesprek loopt lekkerder én je komt dichter bij elkaar wanneer je meer hebt om over te praten dan alléén agenda-punten. Voor zowel de bezoeker als de gastheer erg comfortabel. Vreemd genoeg blijkt dat informele onderdeel vaak nog een van de meest onderschatte marketingkrachten. Maar niet bij Ergon Jobs.