CampagnestijlDoneervoorParkinson

Merkidentiteit

doneer voor parkinson

Met “Doneer Voor Parkinson” willen ParkinsonNet en Stichting Parkinson Nederland mensen zelf in beweging zetten om tot actie over te gaan. Op een positieve wijze worden zo mensen bij elkaar gebracht en aandacht voor de ziekte gevraagd. De opbrengsten van alle acties komen ten goede aan de verbetering van zorg voor families waar iemand de ziekte van Parkinson heeft en specifieke projecten. Op deze manier blijft de kwaliteit van leven voor patiënten met deze ziekte optimaal. Om mensen tot beweging aan te zetten is het van belang een pakkende Campagnestijl te hebben.

Merkidentiteit

Omdat de doelgroep tot actie aangezet dient te worden zijn dynamiek en positiviteit de kern van waaruit de ontwerpfase is ingezet. Dit heeft een frisse campagnestijl als resultaat. Hier zijn de initialen van de campagne binnen het logo zowel op zijn kop als in gewone staat leesbaar. De “d” en de “p” zijn immers links- of rechtsom hetzelfde! Dit in combinatie met een eigentijds kleurenspectrum geeft een toolkit aan elementen waarmee de huisstijl herkenbaar en consistent uitgerold kan worden op elke toekomstige uiting.

In samenwerking met LinkU Internet Media Nijmegen (gespecialiseerd in websites, webshops en webapplicaties) is ook de prachtige website ontwikkeld. Niet verkeerd toch?

Ook een actie te starten of gewoon nieuwsgierig naar het resultaat! www.voorparkinson.nl

We doen voor deze opdrachtgever nog veel meer. Bekijk het hier.

meer weten over dit project?

Kom langs, mail of bel met +31(0)24 420 06 44