Verpakkingsontwerp&totaalconcept

Packagingdesign

Niet elk briljant verpakkingsontwerp of product-concept vindt direct de weg naar de markt. Maar waarom zou dat ons beletten het toch te tonen? Het is het immers gewoon waard om door publiek gezien te worden. Daarnaast laat het de passie en drang naar innovatie zien die hier rondwaart. En ten slotte is dit totaal concept binnenkort wellicht alsnog in de Nederlandse supermarkten te vinden. Kortom, genoeg reden om het te toen.

Smiths & PepsiCo Nederland

Voor het chips-merk Smiths (Pepsico Nederland) is een product-concept inclusief verpakkingsontwerp ontwikkelt. Hierbinnen is het woord “ships” simpelweg vervangen door “chips”. Dus; SpaceShips is SpaceChips, CruiseShips wordt CruiseChips etc. De woorden zijn in het Nederlands fonetisch hetzelfde, echter in betekenis volkomen anders. Ook in andere landen ter wereld zal de gimmick prima gegrepen worden. Een solide basis voor product-vorm, smaken, packagingdesign en campagne. Daarnaast is het product marketingtechnisch goed af te stemmen is op de actualiteit. Denk daarbij aan ChampionChips wanneer de Oranje Leeuwinnen het EK 2022 winnen of het dat product verkrijgbaar is gedurende het WK 2022 in Qatar. Dat levert een spannende en in de dop een succesvolle productlijn op. Dus… hopelijk binnenkort toch in de winkels!

Nieuwsgierig naar packaging design dat wel al de weg naar de markt heeft gevonden? Vind het hier.

 

meer weten over dit project?

Kom langs, mail of bel met +31(0)24 420 06 44