Marketing&PackagingDesign,Reynhard

Packagingdesign

Er zijn van die dingen die je als bureau altijd graag wilt doen: in materiaal, in productie, in alles… Gewoon omdat het goed voelt. Echter is er niet altijd de kans of de noodzaak ze in een concrete opdracht te fietsen. Bij opdrachtgevers moet het immers wel passend zijn. Het is onverstandig om als ontwerp en brandingbureau vanuit jezelf te gaan denken. Maar de kennis die voortkomt uit eigen bureau-opdrachten komt wél altijd, vroeg of laat, ten goede aan service naar de klant toe. Je innoveer immers alleen door te proberen. Zo ook bij het jaarlijkse nieuwjaarsgeschenk om alle relaties te danken. Hun moed, vertrouwen en karakter zijn telkens weer de sleutel naar mooie en enerverende projecten!

Want potverdikkie, weer een jaar weggekomen met al die gekkigheid die je als bureau mag maken! Om de medestanders daarvoor te eren, worden ze jaarlijks persoonlijk hartelijk bedankt. Groot account, klein account, drukker of strategisch partner. Het dondert niet. Binnen het hele spektakel is ieder gelijk. Simpelweg omdat elk afzonderlijk een onderdeel is van het grotere geheel dat ’n jaar schitterend maakt. Om deze reden voor elke relatie een op maat ontworpen geschenk, oprecht uit het hart gegeven! Want bedrijf, merk of organisatie… we blijven allemaal mensen. Daar past ook een persoonlijke benadering bij.

Zo gaan we tweeduizendtwintig in. “Het jaar van Rat” zoals de Jadekeizer het bestempelde. Een mooie insteek voor een uniek packaging design dat het gepersonaliseerde fluitje verpakt. De verpakking is geschikt voor reguliere post omdat het eenvoudigweg door elke brievenbus past. De inhoud stelt ieder van ons opnieuw in de gelegenheid zijn eigen toon aan te slaan. Zo gaan we, als rattenvangers, elke dag van dit kersverse Ratten-jaar naar ons toe lokken! Want ook in tweeduizendtwintig blijft het de toon die de muziek maakt!

Het geheel is opgetuigd uit 1,25 mm dik Colourboard van Koninklijke Moorman Kartonin Weesp. Een prachtig door en door gekleurd karton. Niet het meest makkelijke materiaal om een verpakking van te creëren, maar daarom alleen maar uitdagender. Het geheel is gepersonaliseerd geprint op de Arizona grootformaatprinter en gesneden op de Polar 78x. Je kan op deze wijze precies het aantal produceren dat nodig is voor jouw boodschap. Geen afval, geen overbodige voorraad en op maat gesneden.

Dit is de offline variant van Target Marketing. Om zoveel redenen onmisbaar binnen je marketing communicatie. En buitengewoon goed mogelijk tegenwoordig. Je moet alleen weten hoe. Dat weten we al jaren, maar nu met nog meer kennis!

MEER WETEN OVER DIT PROJECT?

Kom langs, mail of bel met +31(0)24 420 06 44