NieuwebrandingvoorIntoTomorrow

Merkidentiteit

Het is zover: de nieuwe branding van Into Tomorrow is in de openbaarheid! En daar mag deze in Nijmegen gevestigde organisatie best mee voor de dag komen. Hun relevantie is kernachtig gevangen in het meest eenvoudig logo. Maar waarom zou je ook meer zeggen dan dat er te vertellen valt? Daar wordt een sterk merk alleen maar zwakker van? Dus… een cirkel waar een stukje mist, fris oranje op stijlvol donkerblauw: dat is simpelweg de ondergaande en opkomende zon van elke nieuwe dag, dat is Into Tomorrow. En de website: die verandert in kleur mee met het moment van de dag waarop deze bezocht wordt.

Into Tomorrow helpt organisaties vernieuwen door ze fit te maken voor de wereld van morgen. Samen met de opdrachtgever worden toekomstplannen realiteit middels inspiratie, innovatie, ondersteuning en plezier. En vergeet daarbij ook niet de jarenlange ervaring en gedegen kennis over veranderingsprocessen binnen complexe organisaties. De focus ligt daarbij voornamelijk op organisaties binnen de zorgsector, maar kunnen zich evengoed buiten deze scope bevinden.

En bij dat verhaal past dus ook een pakkende nieuwe branding.

Houd ook www.in2tomorrow.nl in de smiezen!

MEER WETEN OVER DIT PROJECT?

Kom langs, mail of bel met +31(0)24 420 06 44