NieuweBrandingErgonJobs

Merkidentiteit

Eindelijk alles anders! Met de een nieuwe naam én een bijpassende nieuwe branding is Ergon Jobs vanaf heden helemaal toekomstbestendig. De implementatie van de huisstijl hád en hééft veel voeten in aarde. Het is immers niet slechts een kwestie van een nieuw logootje ergens opplakken. Wanneer je een merkidentiteit goed aanpakt, is jouw merk óók zonder logo herkenbaar. Zo goed heeft Ergon Jobs het zeker aangepakt. En Reynhard heeft ze bij deze re-branding mogen helpen.

branding

Omdat Ergon Jobs het paraplumerk is waar verschillende huidige en toekomstige labels onder gaan vallen, is een heel achterliggend visueel systeem ontwikkeld. Deze insteek maakt het mogelijk organisaties zoals Gevelpersoneel.nl herkenbaar van een eigen identiteit te voorzien en tegelijkertijd als onderdeel van één grote familie te labelen. Elk beeldmerk grijpt in lining terug naar een op zijn kant gekeerde “e”. Zo blijft de “e” van Ergon altijd in de naam. Een subtiele verwijzing dus, die niet alleen zorgt voor herkenning maar ook voor een vormentaal die essentieel is voor een karakteristieke uitstraling de alle toekomstige uitingen van het merk.

Buiten de reguliere huisstijl-items zoals visitekaartjes, enveloppen etc. is ook een heel nieuw wagenpark voorzien van de branding. Daarnaast zijn natuurlijk advertentie-formats aangepakt en al het beeldmateriaal voor off- én online communicatie. Meer zal volgen. Want een huisstijl is meer dan een logo alleen. Dat hebben we met z’n allen gelukkig goed door.

Over Ergon Jobs

Ergon Jobs is een informele, energieke uitzendorganisatie met jarenlange ervaring op het gebied van flexibele arbeid binnen de bouw. Specifiek wordt gefocust op gevelbouw, schilders, afbouw en techniek, zowel nationaal als internationaal. Denk daarbij aan grote projecten als de Adam Toren in Amsterdam, The Wall in Utrecht of Palais des Nations in Genéve. Sinds 2015 is het bedrijf gevestigd in een prachtig nieuw pand op het Dobbelmanterrein in hartje Nijmegen.