NieuweHuisstijlWavy

Merkidentiteit

Een aller-aller-áller gloednieuwste huisstijl voor Wavy! Dit Nijmeegse adviesbureau voor gedragsverandering helpt overheden, bedrijven en organisaties met inzicht krijgen in gedrag en het opzetten van effectieve beïnvloedingsstrategiën.

Vrijwel ieder maatschappelijk probleem of vraagstuk is immers te herleiden naar menselijk gedrag. Door dat te beïnvloeden, kun je ook de wereld beetje bij beetje verbeteren. Denk daarbij aan vraagstukken omtrent verkeersveiligheid, mobiliteit, duurzaamheid of welzijn. Complexe thema’s waarbij dagelijkse gewoonten vaak lastig te doorbreken lijken. Adviesbureau Wavy is daarbij de geschikte, helpende partner.

Dit zie je ook terug in de nieuwe branding die ontwikkeld is. Het stereotype beeld van de rimpeling die een vallende druppel in het water veroorzaakt, is hier terug gebracht naar een grafisch minimum van twee lijnen. Deze spelen, naast het logo, grotendeels de hoofdrol. Ieder traject wordt immers samen doorlopen. En elk project of verandering heeft een andere route en golfbeweging.

Dit laatste is aanleiding geweest om diverse “stripings” te ontwikkelen, die naadloos op elkaar aansluiten. Visitekaartjes, rapporten of andere merk-uitingen kunnen hiermee herkenbaar en verschillend gemarkeerd worden zonder dat daarbij de merk-consistentie verloren gaat. En alles past als Domino stenen in elkaar. Net als Wavy, waar iedere medewerker zijn eigen stukje van de “Wave” is én dus ook een eigen stukje striping kan kiezen. Zo zal door de jaren heen óók de golfbeweging zichtbaar worden die Wavy als bedrijf zelf doormaakt.

Bezoek ook eens: www.wavy.nl

MEER WETEN OVER DIT PROJECT?

Kom langs, mail of bel met +31(0)24 420 06 44